Pages

20 June 2013

yeayyy saya suka musim cuti!

Assalamualaikum...

awww awww awwww eksaited eksaited eksaitedddd! haha yeayyyy exam dah habis .sekarang dah cuti semm...suke suke suke..now aku dah sampai rumah.gile best .ok now aku kena plan ape aku nak buat cuti nih.hurm.

aku ade la beberapa aktiviti menarik  sepanjang cuti nih.aku ingat nak cari duit lebey wat bisness and masuk dapur masak memasak.awwww suke suke suke..aku eksaited taw nak cooking cooking cuti ni becoz my sayam so suuwit baik hati sangat belikan ai buku resepi.buku tuh ai mang suke sangat. tenkiu sayam !

macam hari ni ai da try masak nasi goreng kampung.haha nasi goreng tuh aku selalu makan kt jb jek sbb kt umah haram aku nk jumpe nasi goreng camtu.aku pon tak tahula kenapa mungkinla org pahang tak gemar kot nasi goreng cemtu.tapi aku suke sangat and aku mang dah lame giler nak try buat and at lastt dapat jugak aku buat tadi..baru puass hati aku.kahkahkah

tapi tadi aku buat macam slack sikit la coz bila makan rasa tawar n pedas gile.cis.asal time aku rasa tadi macam dah ok?ah bencii.tape tape first try.pasni aku cube lagi.tak boleh putus asa ,tak boleh tak boleh.huh

aku ingat esok lusa aku nak try buat macaroni cheese.tapi aku tak jumpe oven la pulak kt rumah nie.bile aku tanya ma,ma ckp ko nak wat ape ni?merepek la.whattt????merepek???hello ma,ai nak try masak2 pon tak boley ke?huh sedey .

nampaknye terpaksa la aku masak makanan biasa2 je dulu pasni taley nk guna oven lagi.tape2 sabar sabar.aku akan pastikan aku adalah tukang masak terhebakk dalam rumah ni mesti pasni ma akan berasa kesal kerana tidak percaya akan kebolehan dahku.bhahahahaha.

oklah setakat ni dulu.nak fikir esok nk try masak ape pulak.hahaha klah babai.


No comments:

Post a Comment