Pages

25 June 2013

Rumahku syurgaku

Perasaan dok kt umah mang best .ritu kitorg ramai ramai satu family sambut bday dak al fateh.hepi dia dpt hadiah mama papa dia beli.mak cik dia ni pon hepi gak sebab dapat melantak makanan bebanyak yg mama dia beli.hahahhahaha..  i like bday partyyyyy wkwkwkwk
Oh ye persyaitonkan semua tu, aku rase hidup skrg bagai tiada arah tujuan.ingt ritu plan nk g jepun tapi cancel ah sebab tade org nak join aku.hukhuk.terpaksala melupakan hasrat ke jepun.tapela len kali la.neway aku takde la suke sgt g sane juz nak pg tgok je ap yg menarik kt sane..tapi jepun menarik ke??
Aku sebenarnya lagi prefer pg UK .hihi .ngade kan.hikhok.hurm aku akan pastikan suatu hari nanti aku akan fly jugak g sane.insyallah.mudah mudah allah izinkan...for the time being lets pray for future and UK wait for me.teheee..

No comments:

Post a Comment