Pages

05 June 2013

bosan .malam ni mata tanak pejam

Assalamualaikum...

kelas mandarin dah tamat.rinduuu.malam persembahan ritu kitorang ramai ramai pakai baju hitam tudung kaler pink.baru la ohsemm.pastu amik gambar bajet kiut habis.walaupon gambar aku nampak gemok dalam ni aku pon tetap nak bajet kiut jugak.hihi *malu

ni rumate aku.beliau sangat rajin berusaha melebihi diri dahku.dia suka stay up time nak exam .tapi  malam ni  dia agak penat jadi dia tidur awal.so aku amik alih tempat beliau .tapi bukan untuk study tapi untuk melagho.bhahahhaha


oh ye ni aku.aku memang suke wat benda pelik pelik camni.amik gambar dalam gelap camni memang dah tade keje sangat la budak ni.scary kot.tapi aku seorang yang  berani.ko hado???  =..=

esok aku ade exam bi.tapi mlm ni aku lek je tak nebes langsung sebab aku dah macam bosan gile tggu exam ni lame sangat.arghhh.tension aku tunggu kau tahu.aku harap exam ni cepat berakhir.huhu

aku harap soalan bi esok senang .tolong doakan aku ye kawan2 semua.terima kasih sudi baca walaupun entry ni memang tade motipp sangat.bhahahaha.kbai

No comments:

Post a Comment