Pages

29 December 2012

Semekom sedare

Assalamualaikum..

hai awak yang comel dan hensem cam aronaziz tuhhh marilah berkenalan dengan tuan blog yang ohsem kiut lagi menawan neh.*pangg diri sendiri*.sebenarnya aku tak taw kenapa skrang nih tangan aku tengah lincah menaip entry blog neh padahal aku ade berjuta-juta lemon hal hal sulit kerajaan yg aku kena settlekan. puihhh.

termasuk blog nih nampaknya da 3 kali la aku buat blog.sebelum nih buat blog tapi suam suam kuku jup malas nk menaip pastu biarkan bersemak pastu agak2 da bosan tinggalkan  buat baru.BHAHAHA..tapi kali ni aku akan pastikan aku akan gunakan sepenuhnya blog nih!..betul la. tak tipu.

neway,selamat berkenalan sumeorang,(bajet ramai bace)nama aku nur suriatie asmida bt m.sukarna. family and kawan2 rapat panggil aku surie jup tapi kat u,kawan kawan sume aku suh dorang panggil suria jup.diskriminasi nama lol.sekarang baru berumur 20 tahun bakal masuk 21 tahun depan tapi tunggu 7mei la.
( kalaw ko rase ko comel sila la send hadiah).aku tak tahulah aku ni orang negeri mane sebenornya sebab asal usul aku sangatla tragis.aku lahir kat teganu,pastu duk kat pahang tapi mama n daddy orang kelantan.(amboi kemahennn mammyy daddyy).jadi aku mengalami kecelaruan identiti jap.hurmmm nak cakap org ganu,jarang lak aku g ganu melawat encik penyu bertelor , maybe aku ore kelate kot..mek wehhhhhhh...ohh bezz2 ore kelate bezz.jom make budu ! 

oh ya aku ni seorang yang agak sensitip tapi berjiwa macho lagi hanchor.aku ni bolehla dikatakan agak manja (awww3 malu itew) tapi berjiwa gengster,BHAHAHA..acaner tuh?tahla aku pon x sempat nk fikir caner tuh.aku suke benda yang ohsemm2,kiut lagi menawan cantik,menarik tertarik ko memang debommmm!
cita cita aku nak jadi otai .eh?tak . tak . tipu. tapi aku suke gila jadi cam heroin  dalam cite bini2kuh gengster tuh.walawehhh hebakkk siakkk!.akusukeakusuke.pastuh kan aku suke kawan ngn orang yang suke wat lawak sebab aku pon suke wat lawak jugak .HAHAHA.walaupon kadang2 lawak aku tuh lebih menyakitkan hati limpa,jantung,aesofagus orang lain.siyes wehh aku suke joke.rasa bahagia je gelak bebanyak.see aku bagi korang tips nehh untuk awet muda cam hakuuuu.bhahahaha.

ye.akula si gengster tuh..halamakk mak cik itew nih feeling-feeling lak dia kat gmbor aku nih...spoil spoil
okey cukup la kot setakat ni korang kenal aku.aku ponggg tak suke nak bajet retiss2 nih sebenarnya sebab aku tahu aku mang da cukup howt da, hot-tempered la .woi kalau da tahap agresif aku  9 mane tak hotttt! 
so ko jangan cari pasal la ngan aku..ti aku cari ko sampi lubang cacing tahu.eh bukan takat cacing la,pacat,lintah,semut dan seangkatan dengannya lah aku cari.*sila berasa sangat takut*ape?ko tak takut?kuang ajo.

straight to the point,blog nih ditubuhkan(ditubuhkan??krik2 bunyi cengkerik) untuk aku simpan semua kenangan2 aku sepanjang di universiti nih.so that bila da tua tua nanti leh la aku membajet hebakk kemaheenn ngn cucu cucu aku nanti .BHAHAHA.nenek la orang paling ohsemmm sekali time mude2 dulu taw cucu cucu sekalian! .hoi keji. neway cukupla setakat nih dulu.dah tak tahu nak gebang hapew dah.ti aku rase cam free aku tulis agi.hewhew.

ti jgn lupa baca lagi keh,penat taip.hihi.kbai






7 comments:

  1. Replies
    1. This comment has been removed by the author.

      Delete
  2. nak gelak baca entry ni..serius nice entry bagi aku..dari ngantuk baca entry boleh senyum sorang2..memang betul lah awak mmg suka buat lawak..

    ReplyDelete
  3. hehe macehhh awakkkkkk!!ti singgah lagi okehhhh

    ReplyDelete
  4. hahaha..selamat datang la ke dunia blog walaupun dh prnh wat 3x blog..hahaha..gud luck! ^_^ don't forget singgah my blog!

    ReplyDelete
  5. HIHI macehh.slmt berkenalan.;p

    ReplyDelete
  6. salam perkenalan.. =)
    http://faceblogisra.blogspot.com/

    ReplyDelete