Pages

30 December 2012

hoi ape yang gempak sangat nih?

assalamualaikum..

yeahhhhh memandangkan skrg nih tengah musim study week,maka saya,nur suriatie asmida,diulang nur suriatie asmida,sekali lagi,,(eh ko ingt ko tengah bagi talk tuk pilihanraya kampus?). oh mai cukupla tuh. cukupla sekali dahku berpilihan raya mahupun pasar raya kalaw bercuti di hari raya best.eh? x pasal.
 okeh marilah kita mulakan entry kali nehhhh dengan pic yang aku bawak ke muka pengadilan nih ;o
ye para hadirin sekalian,kita bakal menyaksikan satu pertandingan dimana semua jejaka jejaka macho akan bertanding berbasikal untuk merebut siapakah yang bakal menjuarai carta utk menjadi calon suami suriatie asmida.wakakakaka.* jap hamboi pak cik depan neh,eksaited nampak..


haaaaaaaaaaa hamek kau ramai sunggohhh rakyat jelata yg join.berpinar mata nak pilih yang mana satu wkwkwkwk.
haaaa ni adek akuh yg bongsu ngn anak buah aku.hoi,asal korang ade kat situ tapi aku takde ha??aghhhhh sumpah  jeles.
okeh ni abang aku.no 2.sebenarnya camnie,ayah aku yg sptutnya join event nih,tapi aku pon x tahu kenapa abg aku lak yang ganti.HAHA padan muke! ;p  ye ayah aku suke benda2 cenggini.aku pon tak taw sejak bile.taw taw eh da ade beskal at umah?papew lah heh.sungguh tak cakna ini budak.
kalo korang nak tahu competition nih dipanggil sebagai BESERAH TENGKUJUH RIDE .macam best kan nama dia?mang best pon.eceh  padahal aku x join pon.ni pertandingan berbasikal dalam hujan,lumpur,selut sehingga mencemarkan baju baju mahal anda .sape paling kotor baju dia,dia la yang menang.ok tipu.
memandangkan time closing tuh aku berada di tempat kejadian,maka aku merasakan bahawa event nih mang best giler tahap dewa.ramai giler yang join n paling best sekali mestila sebab dapat cuci mate tgk laki laki macho nek beskal .rase cam nk ngusha je sorang wat pakwe.BHAHAHAHA

eh aku ke tuh?asal ohsemm sangat?asal orang lain yang join,aku lak yang dapat makan?haahaha kalaw bab makan nih aku mang laju sikit.eh banyak kot.makan free wehhhhhh sape tak nak .walaupon cam biasa2 jek makanan die.ah boleh laaaaa.zasss..

kla kla motipnye,kalau ade event camnih join la beramai ramai ye rakan rakan sekalian. disamping boleh menyihatkan tubuh badan,boleh bertemu jodoh sekali mungkin.wakawakawaka.
sampai sini dulu.kbai.muahhhh

No comments:

Post a Comment