Pages

21 October 2013

BUAT AMAL la pulop

Assalamualaikum...

Hai.dah lama aku tak berblogging.rinduuuuu.hihi .so firstly iolls hepi coz ai dah berjaya tukar header ai yang besar gedabak atas tuh.amik kau.puas hati aku.bhahahahaa.
tujuan aku letak gambar besar bas tuh bukanla untuk mencari publisiti murahan apatah lagi mahalan,,tapi sebenarnya ialah aku tak pandai tukar size.huahuahua..noob giler aku kan....ahhhhhh persetankan semua tuh.

oh ye kawan kawan aku rasakan hidup aku macam  membosankan jek la lately so apekata lepas ni aku beramal pulak.alhamdulillah dah berubah dah suriatie asmida ni yek.ekekeke.tak tak maksud aku ialah lepas ni aku rasa macam nak buat amal melalui blog aku ni la  macam post benda benda yang memberi manfaat pada orang lain.contohnya macam buat tutorial pakai tudung belit belit sampai terbelit anak tekak ke,tutorial masak ikan paus stim ke..haaaa amacam bermanfaat  tak? barulah aku terasa diriku berguna pada orang lain.tak la sia sia jek duk kat dunia..gituuuuuu..;p

korang rase aku nak post pasal ape?masakan?fashion?vacation?skincare?kalau nak tahu korang tunggu jek okeh.aku akan pastikan post tuh bermanfaat untuk reader semua okeyh..sebelum tuh mehla kita cuci mata sikit.eh sempattttt lagiiiii kan .hewhewhew



just nak bagitahu  sem ni aku dah bersara dari jawatan aku.ini bermaksud tempoh berkhidmat telah pon tamat.yeayyy lepas nih bolehla aku berblogingg tiap tiap malam tanpa risau kene pergi meeting lagi.wahahahaha ;P

okey okey.setakat tu jek la dulu..besok sambung lagi keh.tu pon kalau rajin menaip la.haha byee..lap uolls.muahhhh


No comments:

Post a Comment