Pages

17 May 2013

Dulu dan sekarang

Assalamualaikum...

dulu  waktu sekolah aku sgt rajin,bangun subuh lepastu terus study,tapi sekarang....
dulu kalau tak gi sekolah rase macam rugi sangat,menyesal sangat nape tak datang kelas,tapi sekarang....
dulu selalu hari hari ngaji  tapi sekarang....

dulu  dan sekarang memang banyak beza..kenapa ek?
adakah faktor pembangunan yang pesat menjadikan dahku seperti ini??
atau mungkinkah usia telah mendewasanku sehingga aku sudah mula melupai nilai nilai murni  seorang manusia.huhu

ah aku rindula  dengan diri sendiri waktu dulu-dulu.
rajin,baik,,comel,kiut ,ehh??sila lempang daku berkali-kali.hahaha

ade orang cakap muka aku nie macam maria ozawa.wehh kuang ajar.aku lagi jelita kot dari maria ozawa.haha kbai !






5 comments:

  1. taw xpe kn..aku ase mkin mals kot nak attend kelas..lg2 sem ni meang hancur lah attnden aku..apa lah nak jd..

    ReplyDelete
  2. blog ni comel..tp apa kata kecilkan tulisan sket..besar sngt..tp ok jugak sbb snang baca..btw..saya singgah jalan2.. :)

    ReplyDelete
  3. oh ye ke.hihi tenkiu tenkiu.

    ReplyDelete
  4. sama la..zaman kan dah berubah..hehe..dulu naif ja..dah besar baru kenal dunia macam2 benda nak buat.. :)

    btw..no 3 masuk sni.. :)

    http://nanaownlife.blogspot.com/

    p.s/ nanti buang word verification tau.hhe..senang nak komen

    ReplyDelete
  5. oh ade verification yer?ti ai buang okeh.tenkiu sudi singgah.ekeke

    ReplyDelete