Pages

11 January 2013

saya memang berangin ponn.mane awak tahu??HAHA

Assalamualaikum...

Rupanya personaliti seseorang wanita tuh kita boleh tgk daripada kedudukan dalam ahli keluarga.memandangkan aku anak keempat kan so aku pon try lah tengok kan rahsia  anak no 4 neh....HAHA the result is anak keempat berunsurkan angin.cis mane dorang tahu aku ni berangin? mang aku selalu berangin kot. angin sepoi sepoi bahasa gituw.bhaahaha and kau nak tau tak orang unsur angin nih camne?nahhhh2 hamik nih bace2..

Wanita berunsur Angin:
Angin meredakan kehangatan, menjadi sumber tenaga. Wanita yang berunsurkan angin:

* Mempunyai sifat lemah lembut dan menyenangkan suami.
* Pandai memujuk rayu suami dengan kata-kata yang indah.
* Mempunyai perilaku yang bersopan-santun dan berpekerti mulia dan tidak suka menyusahkan suami.
* Pandai mewujudkan suasana selesa dlam rumahtangga agar ia sentiasa dipenuhi kegembiraan dan ketenangan


ok semuaorang  sila jangan jeles dengan diri dahku..hahahaha walaupun berjiwa otai tetap lemah lembut dan sopan santun dengan suami taw.wakaka (bajet cam ade suami ).dah 2 sebelum  kau orang berangin tak tentu pasal ngan aku bek aku berambus.haha.kbai.


aku suke kot makan angin ;p




No comments:

Post a Comment